Strona główna slash Ginekologia

Ginekologia

„Naucz się kochać i zadbaj o swoje ciało. To najpiękniejsze miejsce jakie masz do życia”

Przyjdź i zaopiekuj się swoim ciałem. Zatroszcz się o nie oferując mu niezbędne badania profilaktyczne, a także potrzebną opiekę, gdy potrzebuje Twojego wsparcia.

Zakres usług i kompetencji

Profilaktyka ginekologiczna

Regularne wykonywanie badań stanowi najskuteczniejszą metodę zapobiegania rozwojowi chorób ginekologicznych. Potrzebne badania profilaktyczne, m.in. cytologię czy badania mikrobiologiczne wykonasz w gabinecie Endomed

USG narządu rodnego

Badania obrazowe stanowią niezbędny element rutynowej oceny narządu rodnego. Wykonując badanie usg ginekologiczne dowiesz się jak funkcjonują twoje kobiece narządy.

Antykoncepcja

Dostępność licznych form antykoncepcji niejednokrotnie wprawia w zakłopotanie odnośnie wyboru właściwej metody. W gabinecie Endomed uzyskasz nie tylko wiedzę jaką formę antykoncepcji wybrać, ale dowiesz się także jak hormonoterapia może wpływać na choroby towarzyszące.

Endometrioza

Choroba dotycząca co najmniej co dziesiątej kobiety. Najczęściej objawia się bolesnym miesiączkowaniem, lecz spektrum objawów jest znacznie bardziej rozległe. Jeśli podejrzewasz u siebie tą chorobę to w gabinecie Endomed uzyskasz właściwą diagnozę oraz proponowane leczenie w zależności od stopnia zaawansowania. Dowiesz się również o niefarmakologicznych metodach wspomagających leczenie.

Choroby kobiece

Liczne choroby ginekologiczne, m.in. nieprawidłowe krwawienia z dróg rodnych, torbiele jajników czy mięśniaki macicy, dla wielu kobiet wciąż stanowią intymny problem. W gabinecie Endomed uzyskasz szczegółowe informacje dotyczące danego schorzenia, a także wykonasz diagnostykę i otrzymasz wskazówki dotyczące leczenia.

Leczenie operacyjne

Istnieje wiele chorób kobiecych, które wymagają leczenia operacyjnego pomimo prób leczenia farmakologicznego (np. mięśniaki macicy) lub gdy leczenie operacyjne stanowi jedyną możliwą metodę terapii (np. nowotwory). W gabinecie Endomed uzyskasz kwalifikację do leczenia operacyjnego, w tym z zastosowaniem zaawansowanych technik laparoskopowych, a także uzyskasz odpowiedź na wszelkie nurtujące pytania dotyczące leczenia operacyjnego.

Histeroskopia

Ocena wnętrza narządu rodnego przy pomocy kamery jest jedną z metod diagnostycznych jamy macicy. Jednocześnie pozwala na leczenie wielu schorzeń. W gabinecie Endomed poznasz różnice między histeroskopią diagnostyczną oraz operacyjną np. resektoskopią i uzyskasz poradę, która metoda leczenia jest możliwa do zastosowania w Twoim przypadku.

Zaburzenia statyki narządu rodnego. Nietrzymanie moczu.

Problemy z narządem rodnym dotyczące jego statyki oraz problemy z nietrzymaniem moczu mogą dotyczyć kobiet na każdym etapie ich życia. W gabinecie Endomed, po przeprowadzeniu diagnostyki uroginekologicznej, dowiesz się jaki jest najbardziej optymalny sposób leczenia: nieoperacyjnego (pessaroterapia) lub operacyjnego.

Zabiegi operacyjne wykonywane są w jednym z warszawskich szpitali