Pobierz osobisty dziennik obserwacji

NAUCZ SIĘ ŚLEDZIĆ SYGNAŁY WYSYŁANE PRZEZ TWOJE CIAŁO

Dowiedz się czy chorujesz na ENDOMETRIOZĘ

twoje-sygnaly-ciala

Zapisz się i odbierz bezpłatnie
DZIENNIK OBSERWACJI cyklu i objawów endometriozy

Dziennik obserwacji cyklu to krótki poradnik oraz miniworkbook pozwalający na obserwację sygnałów wysyłanych przez organizm w całym cyklu kobiety

Czytając i uzupełniając ten dziennik:

Dla kogo przeznaczony jest poradnik?!

Dla kobiet, które chcą nauczyć się obserwować własne ciało

W miniworkbooku będziesz miała możliwość obserwacji Twojego samopoczucia oraz nawyków towarzyszących

Dla kobiet, które chcą rozpoznać objawy endometriozy

Dzięki miniworbookowi poznasz najczęstsze dolegliwości towarzyszące endometriozie

Dla kobiet, które chcą zmniejszyć dolegliwości towarzyszące cyklowi miesiączkowemu

Z miniworkbooka dowiesz się jakie działania zaostrzają Twoje objawy endometriozy

O Autorce

Joanna Bubak-Dawidziuk  –  specjalistka ginekolog – położnik, ekspert leczenia zaawansowanych i najtrudniejszych przypadków endometriozy w sposób holistyczny, certyfikowany operator najnowocześniejszy metod operacyjnych z zastosowaniem robota da Vinci

Zajmuje się opieką nad pacjentkami z endometriozą w sposób kompleksowy, dopasowując leczenie do przebiegu choroby. Wieloletnie doświadczenie kliniczne, które wykorzystuje w praktyce, zdobywała zarówno w ośrodkach w Polsce jak i referencyjnych szpitalach za granicą.

Pani doktor stale podnosi swoje kwalifikacje zawodowe uczestnicząc w licznych szkoleniach w Polsce i na świecie. Swoją wiedzą dzieli się także podczas licznych konferencji oraz pisząc publikacje naukowe, tym samym szerzy tak trudno dostępną wiedzę dotyczącą endometriozy. Praca doktorska, którą obroniła również dotyczy pacjentek leczonych operacyjnie z powodu endometriozy, u których występowały problemy z płodnością.

Od ponad 10 lat pracy, jako rozpoznawalnym  ekspertem leczenia endometriozy, dzieli się wiedzą oraz szerzy świadomość endometriozy oraz wierzy, że każda kobieta może prowadzić szczęśliwe i spełnione życie pomimo towarzyszącej endometriozy.

Pobieram dziennik i zaczynam świadomą współpracę ze swoim ciałem